Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ubistvo Olivera Ivanovića i propast Vučićeve politike

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 21 januar 2018 03:08
Oliver Kromvel
Gospodine Pavloviću ništa tu nije raskrinkano,objasniću i zašto to mislim,Vučić kao dobar tehnolog vlasti odavno zna da treba imati ciljnu grupu kojoj se obraćaš a oni njemu veruju,stranački zaposleni,aktivisti koji očekuju neku vajdu,deo penzionera,drugi deo populacije je razbijen,demoralisan i neartikulisan.DŽaba nezadovoljstvo kad nismo u stanju da ga politički artikulišemo i pretočimo u konkretan rezultat,nemamo političku opciju za to sposobnu on to jako dobro zna i zato uopšte nije zabrinut.Brže bolje je otrčao na Kosovo da napravi samo promociju reklamu i spreči kolebanje svojih pristalica.
Preporuke:
154
9
2 nedelja, 21 januar 2018 03:38
Ne dozvoli da te uplaše i učine bespomoćnim zbog želje da skriju zločine i ubistva, ne daj da te spreče za ljudski ustanak zbog izdaje i rasprodaje Srbije. Nemoj da trpiš zlostavljanje, da služiš eksploataciji i da zbog bitangi uništiš svoje zdravlje.
Ne budi kukavica i prodana duša, kaži razborito i hrabro NE američko-imperijalističkim i evropsko-kolonijalnim zlikovcima, šiptarskim teroristima i kriminalnim kapitalističkim kvislinzima, jer voliš dostojanstven Život i Slobodu!

DOSTA JE BILO TRPLjENjA OKUPACIJE, OKUPATORSKIH ZLOČINA, UBIJANjA, SUPTILNOG ZLOSTAVLjANjA I MUČENjA SA PRIKRIVENIM POTPISOM NjIHOVIH MARIONETA. NE DAJ DA I TEBE FIZIČKI, DUŠEVNO I DUHOVNO UBIJAJU, USTANI DA SE ZAŠTITIŠ OD ZAPADNOG OKUPATORA I NjEGOVIH PERFIDNIH KRIMINALNIH SLUGERAJA! DAVNO SI ZASPALA, USTANI ŽIVOTNA, SUVERENA, SLOBODARSKA, SAMOBITNA, PONOSNA I HRABRA SRBIJO!
Preporuke:
149
4
3 nedelja, 21 januar 2018 09:17
PAKA
"Ako vlast laže i kleveće ljude...." počinje autor predizbornu propoved zasnovanu na tragici celog naroda i na konkretnom tragičnom događaju. Narod koji još uvek zna da misli s pravom postavlja pitanje: "šta ako i opozicija laže i kleveće ljude..."? o čemu pisac ni reč da prozbori.
Da li ova preuranjena proslava pobede koja, po Pavloviću, sledi u Beogradu, malo ne liči i na crvene balone puštene na Trgu republike jednim drugim povodom? U znak jedne druge pobede.
Preporuke:
10
150
4 nedelja, 21 januar 2018 09:51
penzioner Cviko
Vlast je u rukama jednog čoveka a mi pričamo o demokratiji? Prvo, moramo da razjasnimo ovo pitanje dok nas još koliko toliko ima zdravih. Trenutno u Srbiji nema vladavine većine naroda. Narodna većina je isključena iz vlasti ili svela se na glasanja sa sumnjivim uslovima "ala Pećinci". Zašto smo to dozvolili? Da li smo svesni da nas ova vlast ne vodi u bolje sutra? Informisanje se svelo na žuto-crne medije koji na rijaliti nivou obaveštavaju naciju o tome da li je neka starleta obukla gaćice ili nije. Zatim ko je koga štipnuo, pipnuo, ko je kome pozdravio oca i majku i sve ostale po spisku. Naravno ako Vam ovo nije dovoljno pogledajte neku udarnu vest o tuči, ubistvu, itd. I kad se tako "informišete" prelazite na teme "veliki vođini uspesi". Zaključak, pa danas u Srbiji i nije tako loše, crno. Ima i lepih stvari, samo da ne bude gore. I tako, živimo pored starleta, ubica i "uspešnog" političara. Život na postaje "gulaš" sa sve jačim začinima, da se ne dosetimo ...
Preporuke:
126
2
5 nedelja, 21 januar 2018 10:01
Cmok Toronto
...za koliko bolji?Ne crvenimo više zbog stida nego zbog pucanja kapilara..
Preporuke:
40
1
6 nedelja, 21 januar 2018 10:31
Srki
ko god ima malo mozga i vremena za politiku,bez sumnje zna od samog podpisivanja predaje vlasti sa UNMIK na Siptare,da je to najteza izdaja za racun zapada i Siptara.Problem u Srbiji je sto velik deo stanovnistva koji jos nije pobegao iz drzave nema vremena da razmislja o politici Sutra treba zaradit pare za hleb,odecu,struju...Oni koji imaju vremena za razmisljanje o politici su oni koji su na vlasti.Koji imaju posao u drzavnoj sluzbi i koji ne razmisljaju gde zaradit pare za prezivljavanje,a njima je vlast dobra,jer su njen sastvani deo.Vucic je doveo gradjane do siromastva,upravo da bi mogao da masovno ucenjuje otkazima drzavne sluzbenike,pa cak i radnike kod privatnika koji rade sa drzavom.Sistem funkcionise na bazi bojazni za opstanak.Vucic bi ovako mogao da vlada dugo vremena,ali nece.Njegovi britanski poslodavci ce ga ili uklonit nekom obojenom revolucijom kojom ce dovest drugog svog agenta ili ce mu jednostavno rec da se ne kandiduje.Vucic je najvaznije odradio...
Preporuke:
96
2
7 nedelja, 21 januar 2018 10:42
Srki
...Vucic je najvaznije odradio.Predao je vlast Siptarima.Da li ce jos uspeti da to i formalizuje ugovorom videt cemo.U svakom slucaju,njegovo vreme vlasti se blizi kraju.Zapadnjaci koji su ga doveli na vlast su svesni da je procitan u narodu i potrosen.Pored toga,on je celo vreme mesao svoje privatne interese sa odradjivanjem poslova za zapad,i pri tome je celo vreme veoma bahat i nasilan.A to zapadu ne odgovara.Na zapadu se boje da narodu ne bi prekipelo i da ne bi doslo do sponatnog narodnog gneva.Boje se da ne bi preuzeo uzde neko ko nije njihov spijun.Da neko ne bi Srbiju okrenuo Rusiji.Zbog toga vec pomalo mozemo cuti kritike Vuciceva vlasti na zapadu.Ostavit ce ga jos koji mesec da pokusa da progura ugovor sa Kosovom i onda ga uklanjaju sa vlasti.S obzirom da je Vucic postao jako bahat i drzak tokom vlasti,mozda nece htet da ode dobrovoljno i tu jos svasta moze da bude.On se jako boji za sebe,i cak ne bi iskljucio mogucnost da se okrene Rusiji u strahu za sebe.Ne zbog drzave....
Preporuke:
99
2
8 nedelja, 21 januar 2018 10:44
Nisu dobili ni ZSO
Angela...
Preporuke:
61
1
9 nedelja, 21 januar 2018 10:48
Srki
....Vucic jos ne shvata da mu njegovi poslodavci sa zapada spremaju odlazak i zamenu,odnosno da mu je zamena vec spremljena.Previse se uzivio u ulogu vladara.Bit ce tesko otic sa vlasti.Jedno je sigurno.Zapad ga vise ne treba.Potrosio ga je.Jos je samo pitanje formalnog ugovora sa Kosovom,za sta su dali nekolko meseci vremena.Potpisao,nepotpisao,morat ce otici sa vlasti.Agent je potrosen.
Preporuke:
92
3
10 nedelja, 21 januar 2018 11:31
Bojan, Priština
ako bi u tim uslovima uopšte i došlo do atentata na Ivanovića

Ne bih ovo nazvao atendatom nego brutalnom i bezobzirnom likvidacijom!

Mesto na kojem je Oliver ubijen je jedno od najprometnijih i najfrekventnijih u gradu.

U 8:15 ujutru tu od ljudi vrvi kao u košnici.

Drugo, samo mesto je izloženo pogledu sa šreko 50 obližnjih terasa stambenih zgrada.

Hoću da kažem da se atmosfera koju je stvorila Vučićeva mafija - nepodnošljiva !

Pale automobile, kamenuju rektora, na mitingu su uboli nožem mladića samo je je na pomen vučićevog imena rekao ua. Pre par godina je momak iz KM brutalno pretučen od Đurićevih gorila u sred kafića jer mu je dobacio da je izdajnik.

Teror koji sprovode izdajnici iz Beograda i lokalni eksadroni sastavljeni od najvećih propalica i ološa počevši od tog Zvonka, Milana i Zelje su nepodnošljivi.
Preporuke:
155
1
11 nedelja, 21 januar 2018 11:50
Čitalac
prijatelji čitaoci.
Veliki naš problem je što već duži period o sudbini Srba odlučuju kadrovi koji ništa neznaju o odlučivanju a posebmo u uslovima konflikta, rizika i neizvesnosti. Vođa ne može znati sve ali mudar vođa traži saradnike za oblasti koje oni znaju bolje od njega a ne ulizice, poltrone, šićardžije i male karijeriste.
Vođa je vrhovni komandant OS Srbije. U timu bi morao da ima eksperte koji su polagali taktiku, operatiku, strategiju, teoriju odlučivanja i teoriju sistema. Na sreću (nesreću) takvih još u Srbiji ima koji bi dobrovoljno i bez naknade stvorili Srpsku nacionalnu strategiju koja nebi dozvoljavala svakom stranačkom lideru koji uđe u vlast da stranačku strategiju provodi kao nacionalnu a kad se promene stranke koalicije u vladi menja se i nacionalna strategija, tako da narod nikad nezna čemu da teži već kako da preživljava i misli o egzitencijalnim problemima i o tome kako će se rešiti konflikti u parovima i zadruzi...
Preporuke:
61
1
12 nedelja, 21 januar 2018 12:01
Mild Max
sultan kao i uvijek iskoristi sirotinju i priliku za svoju korist.
Kaze sultan kako ce pronaci ubicu -a jos nije nasao koje vlasnik oruzja blizu njegove kuce (?).kao u onom sinhronizovanom "pucu" u Crnoj Gori gdje jos nisu nasli oruzje.
Znaju sultani miljo i aco da cinjenice nisu potrebne jer narod je odavno ponizen i u rezignaciju.
Preporuke:
73
0
13 nedelja, 21 januar 2018 12:44
Đorđe
Slažem se sa gospodinom Pavlovićem da smrt Olivera Ivanovića nije besmislena. Kao kad je Đinđić ubijen pa su svi počeli da o njemu pričaju, pa ga zavoleli i oni koji ga nisu voleli, tako će biti i sada. Jednostavno, kad čovek plati tako veliku cenu onda se o njemu više priča. Ljudi se drmnu. Setite se one izreke "ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zver pokaže svoj trag". U ovom trenutku, o Oliveru se neće čuti nijedna loša reč i samim tim njegova politička opcija dobija ogromne poene, a svi njegovi protivnici gube. To je zaista tako. Mada, neće to biti baš isto kao sa Đinđićem, jer je Đinđić poginuo kada su njegovi ljudi bili na vlasti, pa su mogli da pokrenu sve medije da idu na tu vodenicu, a pitanje je koliko će mediji dugo i moćno trubiti o Oliveru Ivanoviću. Jednostavno: kome je to u interesu?
Preporuke:
27
7
14 nedelja, 21 januar 2018 13:26
sale
Uvaženi Branko,
Lepo bi bilo da narod nešto može da uvidi i promeni svoje inertno kretanje.Za tako nešto u fizici je potrebna energija veća od te kinetičke.Imam majku kojoj sve ovo što i ti govoriš godinama lično objašnjavam,pritom je relativno dobre svesti,ali penzija i farma nadjačaju.Tas uvek prevagne na vučićevu stranu.Zato nama ne ginu tragedije,a možda bolje ni ne zaslužujemo.Penzioneri nemaju pojma za neke Briselske sporazume,ovaj zlotvor i manipulant koristi debilizam kao vetar u jedra i to tako ide sve do jednom,videćemo dokle.
Preporuke:
63
3
15 nedelja, 21 januar 2018 13:53
el srbinjo, najšire
uz medenicin, ovo je najodgovorniji tekst na temu ubistva olivera ivanovića. smirena i racionalna analiza, bez predizbornog lešinarenja i huškanja, namernog stvaranja haosa (izazivanja građanskog rata). mišljenja sam da ovo nesumnjivo političko ubistvo ima veze sa beogradskim izborima i da će tiosavu smanjiti izglede za pobedu. znači nema govora da mu ono ide u prilog. takođe smatram da su ga tiosavu natovarili njegovi zapadni prijatelji. zašto, kad je uglavnom ispunjavao sve što su od njega tražili? čini mi se zbog toga što kilavio u zadnje vreme, odugovlačio sa predajom, previše išao u rusiju. makedonija je ključ za razumevanje. tamo je umesto oklevajućih vmroovaca postavljen zaev, koji ubrzano uvodi makedoniju u nato. evroatlantistima se stražno žuri, žele da se to reši u paketu sa srbijom. tu se jedino ne bih složio sa autorom, jer smatram da oni imaju čoveka iz opozicije za tako nešto. da ponovim, ko pobedi na beogradskim izborima vladaće srbijom u narednim godinama. sledeći ovu logiku...
Preporuke:
35
1
16 nedelja, 21 januar 2018 13:55
el srbinjo,najšire
sledeći ovu logiku ispada da je tiosav sa svojim naprdnjacima manje lošije rešenje, ali nije tako. to što on kupuje vreme iz marketinških razloga i prodaje kim u delovima, ništa ne menja na stvari. njega to izmotavanje i održava na vlasti, jer zna kad posao odradi da će, iskorišten i potrošen, biti pušten niz vodu. dakle, oba su rešenja podjednako loša. srbija, nažalost, nema izbora. mislim da je ovakvoj situaciji najviše doprinelo stvaranje sns(prevođenje rodoljuba žednih preko vode u evroatlantski tabor), ali i neprincipijelne koalicije. zbog neprincipijelnih koalicija rasturena je nesumnjivo rodoljubiva dss, koja više ne liči ni na šta, nema ni glavu ni rep. gledam i dveri ulaze u koaliciju sa djb.
tako se ne gradi odgovorna nacionalna polititka.
Preporuke:
25
5
17 nedelja, 21 januar 2018 14:02
Slobodni mislilac
Onaj ko će imati najviše političke koristi od ubistva Olivera Ivanovića on je logički najbliži naručiocu istog, izuzev ako zanemarimo logiku, pa mimo svake logike gledamo na stvari, onda može naručioci biti bilo ko i bez bilo kakva realna interesa ili koristi od ubistva čovjeka. Opet sve su ovo nagađanja, moja nagađanja, tako da će "zadnju riječ" reći "pravosuđe Kosova" a ne na moju žalost pravosuđe Republike Srbije jer njega na Kosovu i Metohiji više nema, pa čak ni u sjevernoj Kosovskoj Mitrovici.
Preporuke:
26
1
18 nedelja, 21 januar 2018 14:07
el srbinjo
postavlja se pitanje zašto se tiosav petljao u sve ovo? mogao je malo da se informiše kako su, uglavnom, prolazili oni koje je zapad dovodio na vlast. ne samo đinđić, nego i sijaset latinoameričkih, afričkih i azijskih diktatora. ako je pomislio da zapadnu treba novi tito onda je debelo promašio.
Preporuke:
37
0
19 nedelja, 21 januar 2018 14:18
Slobodni mislilac
Lično jako mi je žao čovjeka i stvarno neljudski ko god je počinio ili naručio, ako je naručio taj zločin, ali gadljivo je svo ovo skupljanje političkih poena sa svih strana na račun ubistva čovjeka, tako da navedeno baca sumnju na sve koji ubistvo eksploatišu u svoju političku korist. S druge strane smatram da se "prenapuhan" politički domet navedenog ubistva, da se i nakon ovog zločina neće nešto značajno promijeniti na političkoj sceni Republike Srbije, pa ni na Kosovu i Metohiji, politika će ostati ista, nepromijenjena a i politički akteri će ostati isti. Oliver Ivanović je ipak bio lokal političar, dometa jedne opštine i nikako ništa više osim toga da može i nakon što je ubijen nešto promijeniti na političkoj sceni Republike Srbije.
Preporuke:
13
29
20 nedelja, 21 januar 2018 14:50
Neo
Poštovani gospodine Pavloviću,
ma koliko da pokušavate da Vaša analiza ubistva Olivera Ivanovića ima bilo kakvu racionalnu i logičku nit kao nešto što može imati vezu sa krajem vladavine Vučića i njegove kamarile, duboko grešite. Zapad će Vučića držati na vlasti doklegod ima potpunu kontrolu nad njim. Takozvana srpska opozicija je isto što i Vučić. Nikakve, sem personalne, razlike među njima nema. Uglavnom su svi antisrpski nastrojeni. Ne zaboravite da je na vlasti ustrojen najdebilniji deo srpskog društva koji je samo kod Vučića naplatio svoj debilitet. Srpska nacija je zbog enormnog iseljavanja najpametnijeg dela društva, pala na 86 koeficijenta inteligencije, sa tendencijom daljeg pada KI. Ovakav oblik vladanja se može nazvati spoj ohlokratije ( vlast ološa) i kleptokratije ( vlast lopova). Rezultat je samo jedan - SMRT NACIJE I DRŽAVE. Do tada će Srbijom vladati Idioti i Kreteni, jer ni debila neće biti više. Pogodite ko će biti Vođa idiota i kretena?
Preporuke:
47
4
21 nedelja, 21 januar 2018 15:19
Jasna Milic
"Ako ...ako..." Cenjerni gospodine Pavlovicu,ne postoji "ako" .Dileme nema.
Oliver Ivanovic je zrtva onih koji su njemu i njegovim saradnicima zapalili automobile,koji su mu slali pretece poruke,onih koji su ga satanizovalii otvoreno nazivali izdajnikom .To su bili Srbi.Nije toliko vazno ko je povukao oroz.Oroz je mogao povuci drogirani beskucnik za 100 Eura.Vazno je da je sve pomenuto bila priprema za njegovu likvidaciju.Bez satanizovanja,ne bi doslo do ubistva.
Ako vas ja lazno optuzim da ste silovali dete iz komsiluka i napuckam ceo komsiluk da vam horda zapali kucu dok spavate,naravno da sam ja inicijator vaseg ubistva, iako nisam te noci bio sa glupom koja je zapalila kucu i vas.
Odgledao sam nekoliko nedavnih intervjua sa pokojnim Ivanovicem i tu se jasno vidi motiv.On je sa pravom sumnjao da mu je Beograd preko "nasih zapadnih prijatelja" namestio i zatvor,samo da ne bi postao gradonacelnik Mitrovice.
Pogledajte sami -https://www.youtube.com/watch?v=OnTPzU6zzZ0
Preporuke:
50
2
22 nedelja, 21 januar 2018 17:44
olosh
Ja sam danas bio u jednoj srpskoj zabiti i ljudi koji su juce gledali PINK i RTS su odusevljeni 'kako Vucic pomaze Srbima sa KiM'. Nisam imao snage da se upustam u rasprave sa njima.
Preporuke:
48
5
23 nedelja, 21 januar 2018 18:01
pamćenje i shvatanje
Pavlović: “...Ubistvo Ivanovića imaće značajan uticaj, negativan naravno i na rezultate glasanja u Beogradu za SNS i SPS“. Kakva preispoljna glupost! Kroz koliko nedelja su ti izbori? Ma, i da su kroz 3-4 dana, to jedva da bi imalo uticaja. Birači sa pilećim mozgom niti su u stanju da išta shvate, a još manje i upamte duže od jednog dana(ma, i to je dugo).
Preporuke:
39
7
24 nedelja, 21 januar 2018 19:01
namćor
Opet je organizovao "Autobuse podrške"!!!!! Vrhunski bezobrazluk! Vrhovni greh! Smrt jednog pravednog čoveka koristiti u samoreklamerske svrhe. GDE je dan žalosti? I nemoj niko da se čudi što slutim zle namere: Napraviti neki "pičvajz" nad kojim će da trube mediji narednih meseci, i gde će "nosioc liste" moći da glumi velikog Srbina, naravno, upotrebivši ceo arsenal njegove propagandne moći, kako bi, nekako dobio izbore u Beogradu. A na izbore, pošalje ljude koji nikada neće to raditi. Isto kao kada bih ja poslao neku prelepu devojku, na izbor za miss sveta, a kada pobedi, sve što miss sveta dobija prebacio Nadi Macuri! ZAR IKO JOŠ SUMNJA ŠTA ĆE BITI: Onaj Mali idiot će i dalje biti gradonačelnik! .ebeš Savamalu, .ebeš fontanu, .ebeš jelku, .ebeš Beogard na vodi...to su sve radili neki nedefinisani idioti iz vrha Beogradske vlasti. JESMO LI ZAISTA TOLIKO OGUGLALI!?
I osim toga, TVRDIM da Olivera NISU ubili Šiptari! A ko jeste? Nek se sami prepoznaju!
Preporuke:
35
1
25 nedelja, 21 januar 2018 20:13
Slavomir Srpski
Kao ključni argument mudrosti kojom je Vučić vođen prilikom potpisivanja Briselskih sporazuma, navođeno je da nije bilo političkih ubistava Srba. Na najsuroviji način i najlakoverniji su osvešćeni - povlačenje državnih ovlašćenja i institucija Srbije sa KiM, umesto da se insistira na svemu što je predviđeno rezolucijom 1244 SB, samo se ugrožavaju životi i opstanaka Srba na KiM.

Svako razmatranje o tome ko bi mogao da bude naručilac ovog zločina, iz bilo kog ugla gledano, pokazuje promašenost i glupost Vučićeve politike. A reč je nesumnjivo o političkom ubistvu, zato što Ivanović nije bio upleten u bilo kakve smunjive poslove.


M JOK, Vucic je PAMETAN,

sam je to rekao vise puta, da je naj-djak, veliki sahista u pobedjivanju Izetbegovica, i nesumnjivo najpokajaniji politicar, posebno pred Klintonom.

To je nama nasa borba dala da imamo PAMTNOG marsala.

Slavice njega glupi Srbi (jer je on PAMETNIJ) jos dosta. Mozda bidne i vise od Slobe.
Preporuke:
27
3
26 nedelja, 21 januar 2018 20:56
siniša
Opozicija kad govori o Vučiću majčešće koristi reč "laž".

Time želi da sugeriše da Vučić svesno obmanjuje narod da će se političlka situacija u Srbiji, ne Kosovu, u "regionu" razrešiti na neki način koji nije u saglasnosti sa realnošću, bilo da je ta interpretacija zlonamerna ili namerna.

Nije tako.

Ako sam ja shvatio Vučića on iznosi da će situaciju u Srbiji, Kosovu i regionu da razreše strane sile. I to je potpuno tačno. Upravo tako će da bude, Koja je alternativa. Da zarati Rusija i Amerika ili Turska i Nemačka zbog Srbije i svih naroda " regiona" neće i nikada nisu. Ali jesu u svom interesu huškali, naročito Engleska i Nemačka, ali ako pažljivije pogledamo i Austrija pa i Italija zavađajući te narode u svoju korist.

Oni zaratiti neće, nego će se nagoditi i sudbina svih nas će biti rešena tim nagodbama.

Šta onda radi Vučić, Rama, Kolinda.

Predlažem im da se ugledaju na Nikolića. Da ne rade ništa i da gledaju svoj interes.

Ovako mnogo bure ni oko čega.
Preporuke:
5
19
27 nedelja, 21 januar 2018 22:12
Jasna Milic
Pokojni Ivanovic je pred smrt na vise mesta na TV glasno pitao: "cemu zurba" u resavanju kosovskog problema.Bio je veliki protivnik "zurbe".Njegova rec se postovala na KiM.
Kada se tome doda da je javno govorio da u Mitrovici hara srpska mafija i da se Srbi vise plase Srba mafijasa nego Albanaca....ne treba da budes Serlok Holms ...

Pogledajte vazan intervju i videcete da je sve objasnio.
https://www.youtube.com/watch?v=OnTPzU6zzZ0
Preporuke:
37
0
28 nedelja, 21 januar 2018 22:37
aha
olosh
Ja sam danas bio u jednoj srpskoj zabiti i ljudi koji su juce gledali PINK i RTS su odusevljeni 'kako Vucic pomaze Srbima sa KiM'. Nisam imao snage da se upustam u rasprave sa njima.

Ma da treba ostaviti sve Ivanoviću, Pavloviću, Vukadinoviću...

a "mi" ćemo da "sačekamo" da se vlast "promeni sama", jer u suštini "najveća patriotska imena" na NSPM, su dobro situirani Vučićevi građani, kojima uopšte ne zavisi ni egzistencija a ni budućnost od toga koliko će Vučić biti još na vlasti, pa su uvek spremni za demagošku raspravu.

Koliko "pametnih komentara" i "saveta" Pavloviću koji i ovim tekstom pokušava da pokrene tzv patriote da se i oni pokrenu protiv udruženih lopova i izdajnika.
Preporuke:
17
4
29 nedelja, 21 januar 2018 22:41
namćor
"Ako sam ja shvatio Vučića on iznosi da će situaciju u Srbiji, Kosovu i regionu da razreše strane sile. I to je potpuno tačno. Upravo tako će da bude...."
Ovakav, kapitulantski komentar, odavno nisam ovde čitao! Po tebi, Siniša, mi možemo, samo, da sednemo i čekamo šta će da nam se desi!? Ili da rešenje Kosovskog pitanja prepustimo našim "prijateljima" sa Zapada, koji svi od reda, od početka krize "u regionu" pomažu i drže stranu svakome kome se digna ona stvar na Srbe! I sada bi trebalo, po tebi, mi da prepustimo njima da rešavaju? Jesi li ti, bre, sav svoj? Ako sam sebe ne ceniš, niko te ceniti neće. Ako se sam ne braniš, niko ti pomoći neće! NIKO, ni zapad ni istok neće zbog nas povesti svetski rat. Ali će ti Istok (čitaj Rusija) pomoći i diplomatski i vojno, ako zatreba! Ali, moraš da budeš iskren sa njima i da zatražiš! Zapamti: Sa zapada ovom narodu nikada u istoriji nije došlo dobro! Neće ni sada.
Preporuke:
27
1
30 nedelja, 21 januar 2018 22:43
Darmon
Svi oni koji kritikuju ovu danasnju vladu, uključujući i autora ovog teksta, bi trebalo da se vrate nekoliko godina u nazad ili možda i decenije u nazad i pogledaju objektivno i nepristrasno sta se dogodilo. Navijalo se za S.Milosevica, čiji ministar informisanja nije bio niko drugi nego A.Vucic. Naslednici Milosevicakoji su lutali u psiholoskom mraku nisu znali sta da rade. Djindjic je kritikovan, i najzad ubijen. Posle izbora , kada je izabran B.Tadic nedugo posle toga njegova vlada je proglasena za " žute", a patrioti su vatreno navijali za novu SNS, Nikolica i Vucica , znajuci sta je i kakva je njihova politika. U tome periodu nije bilo pozeljno kritikovati ni Nikolica ni Vucica. Danas ve po starom ponovo se vec vraca u onu borbu za vlast. Svi kritikuju zapad, znajuci da su svi oni iz okruzenja koji su nešto tražili od tog zapada odmah dobili sto su tražili . U Srbiji vlada nesloga od koje ostali profitiraju.
Preporuke:
6
11
31 nedelja, 21 januar 2018 22:48
krpa je bačena
Ako su to Albanci ili zapad, oni neće naći drugog kao što je Vučić koji mogu da im ostvare predaju KiM.

Zaista,Vučiću bi trebalo Albanci da podignu spomenik(za života).
U stvari,on je istrošen,nikome više nije potreban,jer je sve zahteve ispunio.
I baš kao jedan njegov prethodnik,odbačen je kao krpa,kao višak,kao balast bez koga nema ni ZSO,ni druge"Srpske".
Osim Ahtisarijevog plana.
A to može i neki Čedica.
Preporuke:
20
0
32 nedelja, 21 januar 2018 23:16
fićo
U moru pretpostavki o mogućim ubicama mogu da ostanem pri utisku prvog jutra,stranci i samo stranci.Gade mi se umotvorine nekih pametnjakovića(MM) da je u pitanju neki privatni neraščišćeni račun.Ovaj čovek je bio ne svetac,ali redak,inače bi se davno uhlebio negde u Beogradu.Isto tako ,koliko god odvratan,srpskom režimu ovo nije u prilog.Šiptarima takođe.Ostaje samo scenario filmova o CIA.Njihovi kerovi dobijaju instrukcije i metu.Sve drugo je opisao Holivud.To rade već dugo,čista rutina.
Preporuke:
18
1
33 nedelja, 21 januar 2018 23:28
namćor
Darmone, neoprostiva je ta tvoja lakoća uopštavanja. Iza mene stoje stotine komentara i ni u jednom nećeš naći podršku ni jednoj vladi ili režimu. Jer, od pada komunizma (dakako, ni pre toga) nikome nisam verovao, niti me je bilo ko uverio da zaista misli dobro NARODU Srbije! I nisam jedni koji je lajao na zvezde. I protiv Miloševića i protiv svih redom koji su dolazili. Verovatno zato nisam bio nikada član ni jedne stranke ili partije. Odavno sam uklavirio da su te kvazi-demokratske institucije sredstva za promociju samoproklamovane "elite"! Tako, da kada pišeš i generalizuješ, ograniči se, po mogućnosti na sebe i sebi slične i ne mešaj mene i meni slične u ta go..a!
Preporuke:
10
2
34 ponedeljak, 22 januar 2018 00:11
OPŠTA PROPAST SRBIJE I ISTORIJE SRBA
"Ali danas svaki građanin Srbije nedvosmisleno vidi da je cela ideja sa Briselskim sporazumima bila duboko pogrešna. Sve je to samo jedna velika Vučićeva obmana."


GOSPODINE, ISTINA I LOGIČKO RASUĐIVANjE JASNO POKAZUJU DA JE "IDEJA BRISELSKOG SPORAZUMA" BILA ZLA, ZLA I SAMO ZLA.

TA IDEJA POČIVA NA SUŠTINI ZLOČINA I PROIZVODI ZLOČINE PREMA SRBIMA.

I DA DODAM:
Za mene je rušenje "Vučićeve politike" počelo 2013. godine kada je potpisao briselski "sporazum" kojim je faktički PRIZNAO KVAZI DRŽAVU "KOSOVE".

DA JE NIJE PRIZNAO, ZAR BI MORAO TRAŽITI DOZVOLU OD HARADINAJA I TAČIJA DA UĐE I NA SEVER KOSOVA I METOHIJE? DOBIO JE DOZVOLU POD DVA USLOVA (PIŠE "OTADŽBINA") I OBA USLOVA JE VUČIĆ ISPUNIO.

Sva "teoretisanja" o "Vučićevoj politici" su bez smisla: ŠTA JE U TOJ POLITICI VUČIĆEVO??? U TOJ "POLITICI" VUČIĆU PRIPADA ONO ŠTO JE ZLO PO SRBE I NAROD UOPŠTE, OSIM ZA NjEGOVE TELETABISE, PRIVREMENO.
Preporuke:
23
0
35 ponedeljak, 22 januar 2018 00:35
Dragan R
Još jedan promašen tekst i to drugi za redom u kratkom vremenskom periodu. Gospodine Pavloviću, očigledno vas je izdalo strpljenje u želji da što pre vidite leđa Vučiću i onima oko njega (što i sam lično želim) pa ste počeli da piše u stilu onih koje ste do sada briljantno i argumentovano kritikovali. Na osnovu čega odbacujete mogućnost da nije reč o političkom ubistvu i na osnovu čega tvrdite da se pokojni Ivanović nije bavio sumnjivim poslovima? Ne tvrdim da jeste, ali je još teže poverovati da nije, kad svi znamo da je važio za ,,zapadnog čoveka,, i da je bio desna ruka na KiM Nebojši Čoviću dok je ovaj vedrio i oblačio tamo. Još neshvatljiviji mi je vaš zaključak da je ubistvo Ivanovića početak Vučićevog političkog kraja i posebno da posle Vučića na vlast može doći samo grupacija koja će se držati srpskih nacionalnih interesa? Ne mogu da verujem da to zaista očekujete od Jeremića, Jankovića, Đilasa, Šutanovaca, Radulovića i sličnih, a ja druge za sada ne vidim posle Vučića.
Preporuke:
16
22
36 ponedeljak, 22 januar 2018 16:00
Slobodni mislilac
Lično smatram da aktuelna vlast nema nikakve veze s ovim i da joj je najmanje potreban ovaj problem i ljaga, da joj se inputira ova gadost, veći interes su imali protivnici vlasti u ovoj gadosti.
Preporuke:
12
12
37 ponedeljak, 22 januar 2018 16:35
Slobodni mislilac
. Autor: " Posle .... u kratkom vremenskom periodu na vlast može doći samo grupacija koja se drži srpskih nacionalnih interesa, a to zlikovci izvesno nisu hteli



Šta ako su zlikovci upravo htjeli promjenu vlasti na ovaj način, optužujući istovremeno vlast za krivicu? Možda je upravo to motiv? Naravno sve ovo je nagađanje i "igranje Šerloka Holmesa". Ništa ovo ne mora biti tačno.
Preporuke:
15
3
38 četvrtak, 25 januar 2018 15:31
Marko
postovanje,

misam siguran za mortive ubistva Olivera. Po svemu sudeci ukazuje na ove nase kriminalce na severu sto su nekakva 'vlast' tamo. Na zalost sto se tice glasanja, Vucic je tu vec duze vreme bezbrizan jer nema nikakve kontrole, pa 'ispeglani listisci' ili 300 hiljada novih beogradjana zavrsava posao da uvek pobedi. On podrsku nardoa nema vec duze vreme, on sve izbore dobija cistom kradjom glasova i kontrolom rik-a i cele armije na terenu, kao sto je postavio i ramiju da komentarise po celom internetu sa ciljem stvaranja drugacijeg utiska da narod misli drugacije. Veoma je ocigledno da jedinu podrsku ima od botova, pinka i informera.

jedini izlaz je da neko kontrolise izborni proces, ali je obeshrabrujuca reakcija vecine iz opozicije. Poneki su delovali da su samo odglumili nezadovoljstvo, a da realno nisu ni probali da to sprece...

ziveli Marko
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner